Home
레포트 트레이드
전공서적 본문검색
캠퍼스톡
AI 자소서
채용공고
로그인
1:1문의
전체
레포트
PPT 템플릿
정리노트
족보
논문
자기소개서
기타
자료등록
장바구니
관리
카테고리
전체
>
전체
Determining Critical Service Attributes and Appropriate Improvement Actions in Indonesian HEIs
소개글
Author: Sukwadi Ronald, Yang Ching-Chow Organization: Sukwadi Ronald; Yang Ching-Chow Publish: Industrial Engineering and Management Systems Volume 11, Issue3, p241~254, 30 Sep 2012
태그
SERVQUAL
Fuzzy
Refined Kano Model
Critical Service Attributes
Appropriate Actions
저작시기
2012-09월
등록일
2016-07-08
파일형식
pdf
페이지
14페이지
가격
0원
다운로드
장바구니
관심자료
최근 본 자료
추천 연관자료
Robust Fuzzy Varying Coefficient Regression Analysis with Crisp Inputs and Gaussian Fuzzy Output
Support Vector Machine Based on Type-2 Fuzzy Training Samples
An Enhanced Two-Phase Fuzzy Programming Model for Multi-Objective Supplier Selection Problem
Preliminary Test of Adaptive Neuro-Fuzzy Inference System Controller for Spacecraft Attitude Control
Statistical Approach for Corrosion Prediction Under Fuzzy Soil Environment